Pokaż menu

Firmy z okładek

Firmy z okładek

 
ptak warsaw expo ebm papst   
best crossbow deer hunting crossbow

Reklama

Współpraca

Alfa Elektro zachęca do oszczędzania energii

„Zielony wrzesień” to druga edycja akcji organizowanej przez sieć hurtowni elektrotechnicznych Alfa Elektro wspólnie z kilkoma dostawcami, którzy troszczą się o środowisko naturalne: Aniro, Eaton, NKT, nVent Raychem, Philips oraz Schneider Electric. Razem popularyzują oni oszczędzanie energii.

Akcja „Zielony wrzesień” skupia się na kilku celach. Pierwszy to promowanie czystej energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych. Organizatorzy zachęcają do jej wykorzystania w sposób zeroemisyjny.

Jako drugi cel akcja promuje niskoemisyjny transport oparty na pojazdach ładowanych przy użyciu prądu ze źródeł odnawialnych. Alfa Elektro zorganizowała także dla pracowników szkolenia z jazdy defensywnej, co poprawia bezpieczeństwo.

Trzecim celem akcji „Zielony wrzesień” jest zachęcanie do wymiany oświetlenia tradycyjnego na LEDowe. Skutkuje to oszczędnościami w zużyciu prądu dochodzącymi do 60 procent. Ważnym elementem akcji jest także ograniczanie poboru mocy biernej.

Jako czwarty cel organizatorzy promują ideę Zero Waste.

Alfa Elektro wdrożyła już ponowne, wielokrotne wykorzystanie opakowań kartonowych. Firma testuje także wózki transportowe, które eliminują kartonowe opakowania, folię stretch i taśmę pakową.

Alfa Elektro jest liderem wśród dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych dla profesjonalistów. Firma dysponuje siecią 60 hurtowni na terenie całej Polski oraz Centrum Dystrybucji w Chorzowie. Alfa Elektro wchodzi w skład międzynarodowej Grupy Sonepar.

 

Przedsiębiorstwo Handlowe "Alfa Elektro" Sp. z o.o.

https://alfaelektro.pl/

Reklama