Pokaż menu

Promocja w katalogu NIS 2025

Katalog branżowy NIS 2024

Napędy i Sterowanie – Katalog Branżowy 2025
Wydanie dwudzieste pierwsze


Cennik (pdf)
Zamówienie (pdf)
 
 
 
Więcej informacji:
Katarzyna Zając
tel. +48 606 689 421
e-mail: katarzyna.zajac@industrypublisher.com


INFORMACJE OGÓLNE
  • Forma drukowana
  • Format katalogu: 166 × 235 mm
  • Dystrybucja: nieodpłatnie wszystkim prenumeratorom miesięcznika „Napędy i Sterowanie” oraz uczestnikom targów branżowych w roku 2024/2025, w których redakcja bierze udział, zgodnie z planem wydawniczym zamieszczonym na stronie www.nis.com.pl.
  • Dodatkowo wpisy będą opublikowane bezpłatnie w internecie na stronie www.nis.com.pl (nie dotyczy logo)

FORMY UCZESTNICTWA
  • Wpisy (ramki tekstowe) – treść ramki stanowią: nazwa firmy, logo (opcjonalnie), pełne dane adresowe, profil działalności (do 1000 znaków ze spacjami)
  • Reklamy modułowe

formy promocji


WYMIARY reklam modułowych
  • I okładka – 166 × 183 mm (ze spadami 172 × 189 mm)
  • ½ strony – (ramka) 140 × 105 mm lub spad 166 × 117 mm (ze spadami 172 × 123 mm)
  • cała strona – (ramka) 140 × 209 mm lub spad 166 × 235 mm (ze spadami 172 × 241 mm)
  • logo – II lub III okładka: 83 × 58 mm (ze spadami 89 × 64 mm)

wymiary reklam

Warunkiem publikacji w katalogu jest dostarczenie pocztą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną zamówienia oraz materiałów:
  • nazwa firmy oraz pełne dane adresowe;
  • profil działalności (do 1000 znaków ze spacjami, po złożeniu tekst musi mieścić się w 14 wierszach);
  • logo w rozdzielczości 300 ppi w formacie: tif, jpg, eps, pdf (opcjonalnie);
  • reklama w rozdzielczości 300 ppi w formacie: tif, jpg, eps, pdf (opcjonalnie).

Wpisy katalogowe umieszczane są w porządku alfabetycznym, z podziałem na poszczególne branże.
Złożone wpisy przesyłamy do autoryzacji; w przypadku braku akceptacji w ciągu siedmiu dni od wysyłki, wpis uznajemy za poprawny i gotowy do druku.
Za treść wpisu odpowiedzialność ponosi zlecający.
O zamieszczeniu reklam okładkowych decyduje kolejność zgłoszeń.

Wszelkie zmiany prosimy zgłaszać tylko w formie pisemnej.


CENNIK
Wpisy:
  • wpis – ramka tekstowa: 75,00 zł*
  • każdy następny wpis: 60,00 zł
  • logo – przy pierwszym wpisie: 150,00 zł
  • każde następne logo: 104,00 zł
  • logo przy wpisie internetowym: 30,00 zł
*zagranica +200%
W przypadku zamówienia reklamy modułowej pierwszy wpis oraz logo są bezpłatne (w wersji drukowanej).

Reklamy:
  • ½ strony: 1215,00 zł
  • cała strona: 2280,00 zł
  • I okładka: 7450,00  zł
  • I BIS – trzecia str. katalogu: 5180,00  zł
  • II BIS – czwarta str. katalogu: 3450,00 zł
  • logo na II  okładce – 1/8 str.: 630,00 zł
  • logo na III okładce – 1/8 str.: 630,00 zł
  • IV okładka: 5180,00 zł
 
 


Katalog publikowany jest w formie drukowanej oraz elektronicznej.

KATALOG BRANŻOWY miesięcznika „Napędy i Sterowanie”  to spis firm uporządkowany tematycznie i alfabetycznie według dwunastu branż:
 
  • aparatura kontrolno-pomiarowa,
  • automatyka przemysłowa,
  • CAD/CAM/CAE,
  • elementy i systemy hydrauliczne,
  • elementy i systemy pneumatyczne,
  • energoelektronika,
  • napędy,
  • oleje przemysłowe,
  • oprogramowanie,
  • robotyka/coboty,
  • sztuczna inteligencja w przemyśle,
  • systemy zasilające,
  • utrzymanie ruchu.

Katalog jest nośnikiem informacji o firmach. Zawiera: dane, w tym dane adresowe, telefon, odnośnik do strony internetowej, zwięzła informacja o profilu, działalności firmy oraz najważniejszy symbol, jakim jest logo firmy. Takie zestawienie pozwoli Państwu sprawnie wybrać ofertę firmy, która jest dla Państwa interesująca. W perspektywie oferta ta pozwoli nawiązać nowe kontakty handlowe i – być może – okaże się pomocna w doborze odpowiednich produktów i usług czy gotowych rozwiązań firm, które zdecydowały się zaprezentować na kolejnych stronach publikacji.

Ktoś mógłby zapytać: czy reklama drukowana ma jeszcze rację bytu w XXI wieku, w dobie internetu, komputerów, notebooków?

Katalog branżowy w wersji drukowanej wydaje się jednak słuszną formą promocji, gdyż jest to jeden z przekazów reklamowych, który odgrywa olbrzymią rolę w budowaniu identyfikacji firm oraz tworzy ich wizerunek w świadomości potencjalnych klientów. Druku nie skasuje się jednym kliknięciem myszki, papierowy tom wygląda elegancko, jest też bardziej mobilny, można go nosić wszędzie, można go ze sobą zabrać i mieć zawsze pod ręką. To wreszcie powrót do korzeni i tradycji, która nigdy się nie starzeje.

 

Reklama