Nowość w ofercie Lenze – elektrorolka MDR o450 do szerokiego zakresu zastosowań w systemach przenośn
Dzięki unikalnej, bezszczotkowej koncepcji silnika umożliwia znacznie szybszy transport towarów niż konwencjonalne zestawy z napędem silnikowym. Innowacyjna konstrukcja silnika pozwala na uzyskanie przez niego małej prędkości obrotowej, co generuje efekt przekładni magnetycznej. Dzięki temu rolkę MDR o450 napędzaną tym silnikiem cechuje duży moment napędowy i wysoka efektywność energetyczna. Elektronika zasilająca umieszczona jest wewnątrz rolki, która ma średnicę 50 mm. Elektrorolka Lenze jest pozbawiona przekładni. Dzięki temu wiele procesów, takich jak zakup i projektowanie, jest mniej złożonych. Mniejsza liczba pozycji magazynowych sprawia, że można ją wykorzystać do wielu powszechnych zastosowań w intralogistyce w zakresie obciążeń i prędkości. Uniwersalne zastosowanie to 24 V (57 W) lub 48 V (110 W).
Ponadto, nową rolkę można łatwo zintegrować z wieloma systemami. Kompaktowa konstrukcja to oszczędność kosztów i energii. Straty tarcia są całkowicie wyeliminowane. Wydajność rolki jest o 30% wyższa niż w przypadku konwencjonalnych elektrorolek z przekładniami. Konstrukcja silnika nie tylko wykorzystuje mniej materiału aktywnego, ale także opiera się na nowo opracowanym typie magnesu, który zużywa o 30% mniej metali ziem rzadkich niż konwencjonalne magnesy. Łącznie oznacza to >50% mniej zużytego materiału ziem rzadkich.
Lenze Polska Sp. z o.o.
www.lenze.com