Pokaż menu

Firmy z okładek

Firmy z okładek

 
  ptak warsaw expo   ebm papst ebm papst  
best crossbow deer hunting crossbow

Reklama

Współpraca

Po prostu zeskanuj kod QR na produkcie i sprawdź informacje





Etykieta produktu pozwala na szybkie i  proste powiązanie produktu z naszymi cyfrowymi usługami. Wystarczy zeskanować smartfonem lub tabletem kod QR i  natychmiast skorzystać z wielu naszych usług cyfrowych: od dostępu do wszystkich danych i dokumentów dla określonych produktów, przez wizualną kontrolę pozycji pracy napędu, szybki dostęp do analiz błędów oraz zamówień usług serwisowych, po dobór i zamawianie części zamiennych czy też nowych odpowiedników.


Usługi cyfrowe w pigułce

Nasze usługi:
  • Dostęp do danych technicznych produktu
  • Dostęp do dokumentacji i instrukcji produktowych
  • Kontrola pozycji pracy przy pomocy rysunku CAD
  • Wsparcie przy zarządzaniu awariami
  • Wsparcie przy wyborze części zamiennych
  • Złożenie zgłoszenia serwisowego
  • Kontakt z linią serwisową Hotline SEW-EURODRIVE dostępną 24/7 pod numerem +48 602 739 739
  • Konserwacja prewencyjna (w przygotowaniu)
  • Monitorowanie stanu (w przygotowaniu)
  • Pomoc w uruchomieniu (w przygotowaniu)

Twoje korzyści:
  • Natychmiastowy dostęp do usług cyfrowych od uruchomienia przez konserwację do naprawy
  • Łatwa instalacja i uruchomienie, szybki dostęp do danych produktowych, dokumentacji i rysunku CAD produktu w celu kontroli pozycji pracy
  • Szybka pomoc przy zakłóceniach dzięki analizie błędów oraz możliwości wysłania bezpośredniego zgłoszenia serwisowego lub zamówienia części zamiennych – 24 godziny na dobę

Czy jesteś gotowy na przyszłość?

USŁUGI CYFROWE: JAK POMAGAMY NASZYM KLIENTOM ZAOSZCZĘDZIĆ CENNY CZAS I ZAPEWNIĆ ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ? DOSTĘP DO ONLINE SUPPORT BEZPOŚREDNIO PRZEZ UMIESZCZONY NA PRODUKCIE KOD QR

Minimalne nakłady i maksymalne korzyści dla Klientów – od planowania, przez dobór i uruchomienie, po konserwację i modernizację. Portal Online Support zapewnia naszym Klientom dostęp do konkretnych informacji i funkcji – wygodnie, szybko i kompleksowo, z każdego miejsca i o każdej porze.

Tę niepowtarzalną na rynku ofertę udało nam się ponownie udoskonalić. Nowa etykieta produktu w formie kodu QR udostępnia wszystkie ważne informacje na temat konkretnego produktu bezpośrednio z poziomu smartfona lub tabletu. Co to oznacza dla naszych Klientów i w jaki sposób poprawi ich pracę?

Obecnie Online Support jest dostępny na wszystkich kontynentach i w 50 krajach. Liczba zarejestrowanych użytkowników przekracza 150 000. Najczęściej wykorzystywane obszary i funkcje Online Support są dostępne bez konieczności logowania, dlatego zakładamy, że rzeczywista liczba użytkowników wynosi co najmniej pół miliona.

Jak wiele funkcjonalności posiada Online Support?

Znajdziemy tu między innymi dobór napędu w oparciu o dane aplikacji, konfigurator produktu, możliwość zamawiania online produktów, części zamiennych i usług serwisowych, zarządzanie awariami z diagnozą błędów oraz obszerne dokumentacje. Dodatkowym atutem, oprócz usieciowienia funkcji Online Support z naszymi wewnętrznymi procesami, jest możliwość ich połączenia z infrastrukturą IT Klienta za pomocą interfejsów ESIS.

Wyższy poziom cyfryzacji – kod QR

Kod QR to alfanumeryczny, dwuwymiarowy, matrycowy i kwadratowy kod graficzny z zaszyfrowanym adresem URL. W naszym przypadku adres URL zawiera numer seryjny. W ten sposób dany egzemplarz produktu jest w jednoznaczny sposób zakodowany.
Nową etykietę produktową można rozpoznać po umieszczonym obok kodu QR symbolu smartfona ze strzałką oraz, o ile pozwala na to miejsce, nadruku „Digital Services”. W zależności od wielkości dostępnego miejsca stosowane są różne warianty.

Naklejkę można uruchomić przy użyciu standardowego aparatu lub funkcji skanowania urządzenia mobilnego, podobnie jak ma to miejsce z wszystkimi kodami QR. Po wczytaniu kodu zapisany adres URL z jednoznacznym numerem seryjnym przekierowuje nas bezpośrednio do kokpitu usług cyfrowych danego produktu. W tym miejscu użytkownik otrzymuje szybki przegląd dostępnych funkcji dla tego produktu i za jednym dotknięciem palca dociera do właściwej lokalizacji w Online Support.

„Nie ma potrzeby instalowania dedykowanej aplikacji. Natomiast jest dostępna aplikacja „SEW Product ID plus”, która wykorzystuje etykiety z kodem QR. Działanie jest intuicyjne i proste”

Optymalizacja procesu – kod QR

Dotychczas proces wyglądał tak: szukasz tabliczki znamionowej, zapisujesz na kartce numer seryjny lub oznaczenie typu, albo robisz zdjęcie. Następnie wyszukujesz w dokumentacji odpowiednią instrukcję obsługi, a w niej informacje niezbędne do rozwiązania mojego problemu. To dosyć czasochłonne poszukiwania...

Jeśli jesteś już użytkownikiem Online Support, działasz znacznie szybciej. Bierzesz kartkę lub zdjęcie do komputera, wyszukujesz ręcznie właściwą funkcję w Online Support, wprowadzasz numer seryjny i znajdujesz poszukiwane informacje.

Możesz również wykonać te kroki bezpośrednio na smartfonie, ale każdy może sobie wyobrazić, jak łatwo o błąd, przy wprowadzaniu 18-cyfrowego kodu na klawiaturze telefonu – szczególnie wtedy, gdy tabliczka znamionowa jest trudno dostępna.

„Każdy może sobie wyobrazić, jak łatwo o błąd, przy wprowadzaniu 18-cyfrowego kodu na klawiaturze telefonu. Problem znika przy zastosowaniu QR kodu.”

Należy pamiętać, że etykieta produktu z kodem QR jest sposobem na szybki dostęp do usług Online Support w sytuacji, gdy stoisz przy maszynie lub instalacji. Wybór dostępnych usług cyfrowych dla Twojego produktu jest zawsze identyczny - dane produktowe, dokumentacje, części zamienne, zarządzanie awariami oraz kontakt. To właśnie tych funkcji i treści w Online Support potrzebujesz dla Twojego produktu, jak jesteś na instalacji.

Usługi cyfrowe oferują dokładnie te funkcje w Online Support, których potrzebujesz będąc na instalacji. Interfejsy funkcji dopasowują się przy tym do danego urządzenia końcowego.

Zamiast kilku kliknięć myszką wystarczy kilka dotknięć palca na tablecie lub smartfonie, aby przeprowadzić diagnostykę w przypadku awarii (korzystając z instrukcji) lub wybrać właściwe części zamienne lub produkty zastępcze. W tym celu nie musisz już wertować instrukcji obsługi lub obszernych katalogów.

Dużą zaletę stanowi szybki dostęp do rysunków położenia pracy przekładni i motoreduktorów. Przy ich użyciu możesz kontrolować już na etapie instalacji prawidłowy montaż napędu. Od pozycji montażowej zależy przecież wymagana ilość oleju w przekładni – błąd przy montażu może prowadzić do znacznego skrócenia żywotności napędu.

Aplikacja SEW Product ID plus dostępna jest w Apple App Store lub sklepie Google Play.

Obecnie blisko 100 procent naszych produktów z numerem seryjnym jest wyposażonych przy dostawie w etykietę produktową. Obecnie prawie wszystkie produkty z numerem seryjnym, np. silniki, motoreduktory, napędy mechatroniczne, przekładnie przemysłowe, falowniki itp. posiadają etykietę produktu i zapewniają komfortowy dostęp do Usług cyfrowych.

Zarzadzanie awariami – kod QR

Również w tym przypadku warto przyjrzeć się klasycznej ścieżce – bez funkcji „Zarządzanie awariami” i naszych Usług cyfrowych użytkownik instalacji lub serwisant musi w pierwszej kolejności znaleźć właściwą instrukcję obsługi. Jeśli już ją znajdzie, musi często wertować wielostronicowy dokument w celu znalezienia fragmentu opisującego możliwe błędy oraz inne kwestie.

Z naszymi usługami cyfrowymi pomijamy cały ten czaso- i pracochłonny proces. Wystarczy, jak już zostało powiedziane, zeskanować numer seryjny z kodu QR i wybrać w kokpicie usług cyfrowych funkcję „Zarządzanie awariami”. Szczególną cechą funkcji jest prowadzenie użytkownika w oparciu o numer seryjny. W zależności od usterek, które mogą występować w przypadku danego produktu, użytkownik otrzymuje odpowiednio dobrane pytania i odpowiedzi, które są ułożone w logiczną całość. Użytkownik po maksymalnie czterech dotknięciach palca otrzymuje informacje, co prawdopodobnie spowodowało usterkę i w jaki sposób może ją usunąć. Ta zawrotna szybkość stanowi oczywiście olbrzymią korzyść dla naszych Klientów.

„Zarządzanie awariami” przeprowadza Cię w sprawnym tempie przez Diagnostykę, dzięki czemu już na starcie zyskujesz cenny czas i decydujesz jakie podejmujesz dalsze działania. Czy chcesz zamówić serwis, czyli technika serwisowego SEW-EURODRIVE, który przyjedzie do Ciebie, lub chcesz zlecić naprawę w naszej firmie? A może chcesz od razu zamówić części zamienne lub napęd zastępczy? Wszystkie te działania mogą być uruchomione bezpośrednio online za pomocą naszych usług serwisowych. Oznacza to, że najszybszym sposobem zamówienia wybranej usługi SEW-EURODRIVE jest ścieżka cyfrowa dostępna w naszym systemie.

Oczywiście, jeśli Klient potrzebuje pilnego wsparcia w przypadku awarii i potrzebuje skontaktować się z nami telefonicznie, po kliknięciu przycisku Kontakt uzyska numer do naszej infolinii serwisowej 24/7. Jednak także w tym przypadku może ułatwić sobie zadanie, jeśli uprzednio przeprowadzi diagnostykę poprzez „Zarządzanie awariami” i przekaże nam uzyskane informacje.

Funkcja „Części zamienne” jest zbudowana w taki sposób, aby użytkownik w oparciu o wykazy części i rysunki szybko znalazł poszukiwany produkt. Za sprawą optymalizacji interfejsu pod kątem urządzeń mobilnych komfortowa obsługa funkcji jest możliwa również przy użyciu smartfona.

Szczególną zaletą naszej funkcji „Części zamienne” jest to, że otrzymujesz jednocześnie ofertę na dodatkowe części niezbędne do wymiany konkretnego komponentu.

Usługi cyfrowe dla OEM

Wielu Klientów typu OEM nie wie nawet, które numery seryjne zawarte są w ich instalacjach. Często unikają dodatkowych obowiązków związanych z ich ręcznym wprowadzeniem i przyporządkowaniem. Zeskanowanie etykiety produktu pozwala w tej sytuacji na szybką identyfikację numeru seryjnego i jego przyporządkowanie do konkretnej instalacji.

Jest to szczególnie ważne dla Klientów OEM, jeśli chcą samodzielnie stworzyć scenariusze IoT. Będą one działały tylko wtedy, gdy opatrzone zostaną właściwymi numerami seryjnymi. Dodatkowo firmy OEM mogą oczywiście samodzielnie korzystać z usług cyfrowych, np. w ramach instalacji i pierwszego uruchomienia, w celu kontroli prawidłowego położenia pracy lub wywołania informacji na temat produktu.

Czy jesteś gotowy na przyszłość?

My już jesteśmy gotowi. W przygotowaniu mamy dla Państwa kolejne usługi: Konserwacja prewencyjna, monitorowanie stanu oraz uruchamianie – już niebawem znajdą Państwo te usługi w ramach kokpitu usług cyfrowych SEW-EURODRIVE.

Masz pytania na temat usług cyfrowych SEW-EURODRIVE?
Telefon: +48 42 293 01 01
Mail: online-support@sew-eurodrive.pl

SEW-EURODRIVE Polska Sp. z o.o.
ul. Techniczna 5
92-518 Łódź
tel. 42 293 00 00
e-mail: sew@sew-eurodrive.pl
www.sew-eurodrive.pl


Reklama